Werken bij GROHE

Als wereldmerk voor sanitaire producten is het onze missie om je zo veel mogelijk van water te laten genieten en echt ‘Pure Freude an Wasser’ te geven. Daar zijn we als als merk en als bedrijf trots op als ons dat lukt. Bovendien vinden we het belangrijk dat medewerkers de ruimte krijgen om te leren en zichzelf te ontwikkelen.

Gtrohe Office

Onze cultuur

We streven ernaar een omgeving te creëren die inspireert, de diversiteit van medewerkers aanmoedigt en elke medewerker in staat stelt zijn of haar productiviteit en potentieel te vergroten Als onderdeel hiervan focussen we ons op het verbeteren van onze werkstijlen en het herzien van onze personeelssystemen om het enthousiasme en de motivatie van medewerkers te stimuleren.

Onze waarden

GROHE hanteert de drie LIXIL behaviors, namelijk: ‘Do the right thing’, ‘Work with respect’ en ‘Experiment and learn’. De drie LIXIL Behaviors bieden een uniforme manier van werken voor alle medewerkers, waardoor GROHE als merk van LIXIL een doelgericht ondernemend bedrijf voor duurzame groei wordt.

  • Work with respect
    Het is hierbij van belang dat onze medewerkers open staan voor elkaars meningen, overtuigingen en culturen. Door open naar elkaar te zijn, leidt dat tot verrassende resultaten van projecten en effectiever samenwerken.
  • Do the right thing
    Medewerkers zijn zich bewust over de belangen die momenteel afspelen in de maatschappij. Onder andere wordt er elk jaar een Community Day georganiseerd. Waarbij medewerkers zich op een positieve manier inzetten voor de maatschappij en iets teruggeven. Denk hier aan afval opruimen op stranden en/of in natuurgebieden, helpen in verzorgingstehuizen, les geven over duurzaamheid op scholen, non-profit organisaties helpen et cetera
  • Experiment and learn
    De laatste behaviour staat voor de ontwikkeling die de medewerker kan maken gedurende zijn of haar loopbaan bij GROHE. Om deze ontwikkeling te stimuleren bieden wij (online) cursussen, trainingen of opleidingen aan. Zo kan de medewerker doorgroeien in zijn of haar expertise.

Onze vier pijlers

Om producten te maken die mooi en duurzaam zijn en bovenal voldoen aan jouw wensen voldoen, hanteert GROHE vier fundamentele pijlers: Technologie, Design, Kwaliteit en Duurzaamheid. Aan de hand hiervan toetsen wij alles wat we doen. We leggen de lat hoog omdat we van mening zijn dat je altijd het verschil moet zien of voelen als je een GROHE product koopt of gebruikt.

Great Place To Work

Great Place to Work (GPTW) is een internationale organisatie die toetst of een werkgever een goede organisatie is voor haar werknemers om daar te werken. Normen en waarden, leiderschap en vertrouwen zijn belangrijk pijlers die leiden tot innovatiekracht en groei binnen een organisatie. GROHE werkt samen met GPTW om inzicht te krijgen in hoe tevreden onze medewerkers zijn over onze organisatie. Door middel van een enquête wordt GROHE jaarlijks getest op de onderdelen vertrouwen, cultuur, trots, verbondenheid en plezier.

De uitkomst van dit onderzoek geeft ons handvaten om nog innovatiever en effectiever te kunnen zijn. Kortom, door de deelname aan Great Place to Work zorgt GROHE ervoor dat zij zichzelf als werkgever en organisatie blijft ontwikkelen.

Wellicht ook interessant voor jou

Op zoek naar die ene passende baan? Lees hier alles over vacatures.

Lees hier alles over stageplaatsen, vacatures voor werkstudenten en het studententraject.